dinsdag 7 februari 2017

"Send With Love"'

Het thema van de KIk van de maand Januari was "Send With Love". Uiteindelijk is het me ondanks alles toch gelukt om 2 kaarten ermee te maken. En je raad het nooit, een van deze kaarten werd door Annette uitgekozen tot de kaart die het beste bij de beschrijving kwam, Geweldig wat ene opsteker, die veer steek ik in mijn re..

Dit is wat Annette schreef:
De winnares van deze maand maakte twee prachtige kaarten. Heel smaakvol. Extra knap gezien haar omstandigheden.....Maar om te winnen wordt er gelet op het voldoen aan de Challenge, en deze kaart voldeed daar van alle prachtige inzendingen het meeste aan! Hij is gemaakt door Yvon van Heugten. Yvon, van harte gefeliciteerd!

Dit is de kaart waarmee ik deze challenge won op het blog van de Kijkkast.
Wil je meer weten over de KIk klik dan op de Kijkkast, daar vindt je alle info, zou zeggen probeer het eens èèn maand of langer.



Dit is mijn andere inzending.


Liefs Yvon...

5 opmerkingen:

  1. Mooi Yvon en proficiat met het winnen van de Challenge. Het 2e kaartje is mijn favoriet. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind beide heel mooi ! Gefeliciteerd

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal leuk dat je gewonnen hebt !!!
    Ze zijn ook beiden top !!!!

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaarten, ik vind de winnende kaart toch ook wel heel erg mooi hoor! superleuke dat je gewonnen hebt.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...