zondag 12 februari 2017

Happy Birthday

Yes, eindelijk weer eens een kaartje voor het blog van de DutchCardLovers, challenge 269. Waar blijft de tijd dat ik er nog Dt-er was. Lang Hele geleden in ieder geval volgens mij 2014?? Of zelfs 2013, kan het zo snel niet terug vinden, maar soms mis ik de uitdagingen wel en hoop de draad nu weer op te kunnen pakken om weer meer te kunnen en mogen maken, niet alleen kaarten, maar wil ook weer volop aan de slag met Lay Outs, hoop dat het me lukt.

De opdracht was:
Maak gebruik van een stencil en wat glans, goud...zilver .... of welke kleur dan ook .... op je kaart. Het ontwerp is vrij, net als het model.

Dus bij deze een kaartje gemaakt met een leuke stempel erop van Cats on appletree, die bijna verstoft waren. Doodzonde,want ze zijn zo gaaf, maar hoop echt weer meer energie te krijgen om weer wat moois te mogen en kunnen gaan maken, want heb het gemist.

De kaart is met mijn favoriete kleuren gemaakt, blauw tinten. De gouden ballonnen heb ik er een van geembosd voor nog wat meer effect en verhoogd opgeplakt en natuurlijk zijn ze vastgebonden aan het hondje. Voordat ze echt d elucht in gaan. verder heb ik de kaart afgewerkt met sequins.



Lieve groet Yvon...

5 opmerkingen:

  1. Ja, dat is even geleden inderdaad, dat je deel uitmaakte van DCL. Leuk dat je weer wat meer aan de hobby wilt gaan doen en dan meteen ook meedoet met ons! Mooi kaartje Yvon, erg leuke stempels, mooie gouden ballonnen! Dank je wel voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh ...ja het is idd lang geleden dat je bij ons in het dt zat. Super leuk dat je de draad weer op pakt en ook mee doet met ons. Je kaartje is gaaf geworden en ik ben ook verliefd op de stempels van Cats on Appletree.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Yvon, het lijkt nog gisteren dat je bij de DCL zat! Superleuke kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey leuk dat je weer eens meedoet Yvon en hopelijk volgen er nu meerdere kaarten, we hebben je wel gemist hoor. Leuk dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...