zondag 12 februari 2017

Wondere witte wereld

Gisteren sneeuwde het, er lag niet veel maar genoeg voor enkele mooie plaatsjes te maken, vanuit mijn hobbykamer genomen. Dara heb ik een mooi uitzicht ook met donker grauwer weer blijft het mooi. Kreeg op een gegeven moment meeuwen in het vizier, die toch op een afstand zaten, maar gelukkig is mijn camera goed om ze binnen handbereik te krijgen. Al hou ik niet van sneeuw en van meeuwen, haha en daar gaat dit blogbericht nu juist over.







Lieve Groet Yvon...

4 opmerkingen:

  1. Heel leuk die foto's !
    Heerlijk uitzicht heb je daar !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihi...genoeg meeuwen bij jullie zie ik. Die laatste is leuk waarbij hij zijn vleugels spreid. :) Ik vindt het altijd een mooi gezicht die sneeuw, zeker als het net gevallen is.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook al hou je er niet van, het heeft alleszins mooie foto's opgeleverd ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...