vrijdag 17 maart 2017

I Love You Mommy...

PFFFF, de hele middag gewerkt aan 1 lay out, een challenge voor het forum van Creatijd, maar wel ene hele leuke, wie weet volgen er meer van deze scrapster.
Ik kreeg van Jolanda een lay out van Gabrielle Pollacco, ik kende haar nog niet, maar na lang rondgekeken te hebben op haar blog lukte het me toch om iets te maken. Verder nog 2 opdrachten erbij en de eerste opdracht was dus ook buiten mijn comfortzone, maar ik ben zeer tevreden met deze Lay out THANKS JO.

De twee extra opdrachten die je van me krijgt zijn:
1. Gebruik van inkt is toegestaan, maar je stempels blijven deze keer in de kast! 
2. Je hebt het nogal voor je kiezen gekregen de laatste tijd. Heel veel verdriet te verwerken en je eigen gezondheid. Ik wil je vragen om een onderwerp uit te kiezen voor je project, dat je gelukkig maakt. Zoals een foto van een fijne gebeurtenis of iets (een droom) dat je voor de toekomst hoopt.

Veel succes Yvon, en je hebt drie weken de tijd, dus tot en met 19 maart.


Deze lay out is van Gabrielle pollacco en eronder mijn uitvoering.


Dit is mijn uitvoering geworden, ben er echt enorm blij mee dat ik zo buiten mijn comfortzone heb kunnen werken.
De foto is 2 jaar geleden in de Ardennen gemaakt, ik zei tegen de kinderen maak wat leuke foto`s om te scrappen,. Ja dan krijg je dus zowat, natuurlijk zaten er ook gewone foto`s bij, maar iedereen die me kent zou kunnen zeggen, dit kon wel ene Yvon foto zijn, haha.



Liefs Yvon...

2 opmerkingen:

  1. Wauw Yvon hij is prachtig geworden. :)

    Ik ken Gabrielle Pollaco ook niet maar haar lay-out is ook geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige lay-out !!!!
    Begrijp dat je er lang aan gewerkt hebt !
    Dat is te zien !
    Echt mooi !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...