zondag 26 maart 2017

Mijn laatste KIK kaart


Helaas, aan alles komt een eind, door een minder prettige ervaring met de KIK, (niet bij mij hoor) maar bij de bedenkster van de KIK Annette Elias, is zei genoodzaakt met deze leuke maandelijks KIK te stoppen. Wil je wel meer van Annette`s creativiteit zien, of eventueel een workshop bij haar volgen, (wat bij mij ook nog steeds op mijn to do list staat (alleen de afstand) weerhoud me er nu nog van neem dan een kijkje op haar creatief blog De Kijkkast. Annette bedankt, dat ik toch 1.5 jaar van je KIK heb mogen genieten, al lukte het me niet iedere maand om mee te doen.
Zo kon ik deze maand ook niet meedoen maar heb mezelf net er toe gezet om toch met mijn pakket aan de slag te gaan, net iets anders dan Annette het heeft gedaan , heb me ook laten inspireren op een KIk kaart van Annette (lees gelift).
Annette nogmaals BEDANKT voor je maandelijkse KIK vreugde in de brievenbus en de enorme uitdagingen die er soms aan vast zaten.


Liefs Yvon...

2 opmerkingen:

  1. weer een leuke blog yvon en altijd jammer dat er an iets waar je plezier aan beleefd een einde gekomen is
    liefs van je nicht








    BeantwoordenVerwijderen
  2. jammer he yvon dat er na een jarenlnge leuke periode een einde komt aan iets waar jij zoveel vreeugde aan ontleent
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...