woensdag 15 maart 2017

We are Family

 Zag dat ik deze lay out, die ik in November gemaakt heb nog niet had laten zien. Naar aanleiding van een secret scrap lift gemaakt. Je krijgt dan een sketch en daar ga je mee aan de slag. Op de foto staan 2 nichtjes van mij. De kleinste ben ik, rechts is Marie-José en links Annemiek, beide van de Doensen kant. Volgens mij si deze foto gemaakt ergens in 1971 of 72 weet dat in het gebouw nu de chinees is gevestigd , maar kan me vaag iets herinneren dat het voor een feest of koffietafel of zoiets was, volgens mij van oma of opa?


Liefs Yvon...

2 opmerkingen:

  1. Gaaf! Volgens mij was jij na mij aan de beurt toch met de scraplift?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie lay-out !!!
    Leuk die foto !!!!

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...