donderdag 24 maart 2016

Enkele niet getoonde kaartjes

Het voordeel van een blog is dat je je blogberichten van te voren kan inplannen, zodat je weet dat je kaartjes inmiddels bij de ontvangers zijn aangekomen.

De eerste kaart was een bedankje voor iemand met spullen uit mijn KIK  van januari, heb me evengoed redelijk aan de opdracht gehouden van Annette Elias van de Kijkkast die de KIK`s speciaal voor klanten opzet. Wil je eens een KIK proberen het kan ook per maand, zelf heb ik toen meteen voor 5 maanden deze KIK besteld en maart zou mijn laatste KIK zijn, maar heb natuurlijk voor 5 maanden besteld, want het is zo geweldig om buiten je comfortzone te werken, je doet er veel ideetjes mee op en zit je in een kaarten/scrap dip, dan trekt de KIK ze er wel uit, want je gaat anders naar je materiaal kijken. Dus ik haal er héél veel voldoening uit. Wil je meer over de KIK weten klik HIER.

Dan verder met een kaartje voor Annette, ja die van de  Kijkkast. Zei mocht de 19de  50 jaar worden, wat een Sarah`s komen er dit jaar weer bij. Aangezien ik redelijk veel pijn heb is het kaartje helaas niet zo geworden als ik zelf gewild had, had iets anders voor ogen maar helaas het lukte niet. Niet dat ik er helemaal niet tevreden over ben want dan had ik hem niet gestuurd. In ieder geval komt het thema doodlen wat in de KIK van januari zat er wel in terug.

Het derde kaart is voor de man van Ria (creatijd forum) die van Boten houdt en die helaas een dikke week in het ziekenhuis heeft gelegen. Daar vond ik deze kaart wel toepasselijk voor, probeer meestal toch iets te maken wat betrekking heeft op de persoon die de kaart ontvangt.

Groetjes Yvon...

2 opmerkingen:

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...