vrijdag 11 maart 2016

Verjaardagskaartje

Yes, vandaag ga ik weer op scrapweekend. Heerlijk er even tussenuit en niets anders doen dan scrappen. Ja, denk dat ik gezien het mooie weer ook wel iedere dag even ga wandelen, haha, want wat is het geweldig mooi weer. Spullen staan ingepakt, zo even lunchen bij Diverso ( de 2de keer deze week), boodschappen doen en op weg naar de Schatberg.
Maar voordat ik ga heb ik nog een verjaardagskaartje gemaakt, want er komen veel verjaardagen aan. Was even lastig omdat mijn goede snijmaterialen en mijn lijm ingepakt waren maar met een snijmes, liniaal en tap kom je ook een heel eind. heb gebruikt gemaakt van een paperpad die ik voor sint bij Creatijd van mijn sinterklaas Cissy gekregen heb. Toevallig heb ik gisteren mijn betselde scoretape opgehaald bij de Bruna, kwam van Jacobi en wat zat er bij mijn bestelling juist eenzelfde paperpad, dus dat wordt binnenkort tijd voor Candytime op mijn blog, want naast deze mooie paperpad heb ik nog heel wat leuke dingen om de Candy mee op te vullen. Dus hou mijn blog in de gaten.

Liefs en een fijn weekend Yvon...

1 opmerking:

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...