woensdag 9 maart 2016

Ik blijf nog even in de geboortekaartjes en de februari KIK

Op het forum van Creatijd heeft Marijke een zoon gekregen, al enkele weken terug, maar nu heb ik dan eindleijk een geboortekaartje voor hun kunnen maken, Thije.
Met deze kaart doe ik meteen mee met de challenge van de DutchCardLovers #250 gebruik woordbubbels/tekst balon op je kaart. WOW de #250 ste uitdaging alweer dat gaat snel, denk dat DCL ongeveer het langst bestaand challenge blog is, TOPPIE.


Verder heb ik weer meegedaan met de fantastische KIK op het blog De Kijkkast van Annette, wil je meer weten over de KIK en wat het inhoudt klik HIER. Ik verleng mijn abbo in ieder geval, krijg hem nog 1 maand. Deze is dus van de maand februari en ik won hem ook nog. Dit is wat Annette schreef over onderstaande label.
De Challenge van deze maand was toch wel gevuld met een aantal techniekjes en wat nieuwe producten. De volgende inzending heeft het meeste aan de Challenge voldaan en heeft dus deze maand gewonnen. Van harte gefeliciteerd Yvon!

Wat detail foto`s en heerlijk gewerkt met glitter, ben ik normaal geen fan van die glitters overal maar met deze techniek viel het reuze mee.Deze kaart heb ik voor mijn vriendin Petra gemaakt die
4 maart jarig was.




En natuurlijk veel materiaal over en nog een klein beetje tijd dus heb ik voor Natasha de vriendin van Dylan deze labelkaart gemaakt die op 5 maart jarig was,
 De achterkant en detailfoto`s.


Liefs Yvon...

6 opmerkingen:

  1. Leuk leuk leuk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief en leuk kaartje voor je forummaatje! Dank je wel voor het meedoen met DCL, Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Margot,s reactie was.Leuk die beestjes! Is dat vosje ook van SU? Hebbuhhhh :)
    Bedankt voor het meedoen met de DCL.


    SORRY MARGOT er ging wat mis met je bericht, dus heb hem gekopieerd. Het vosje is net als de rest van deze beestjes een oude van su, helaas uit de handel, heb hem zelf 2de hands gekocht

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart, je hebt de tekstballon op een erg originele manier gebruikt.
    Bedankt voor het meedoen met DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke labels en kaartje. Fijn dat je weer meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...