donderdag 17 maart 2016

Bedank kaartje en scrapweekend

Ik ben weer wat in mijn gewone ritme aan het komen, gelukkig maar, dacht dat ik na de dood van mijn vader de rem niet meer kon vinden en planden mijn dagen zo vol dat ik niet meer weet van welke kant ik leefde. Afgelopen weekend ben ik met vriendinnen op scrapweekend geweest naar de Schatberg, waar we dit keer weer een mega project gemaakt hebben, de basis is klaar nu de rest nog, zoals designpapier en foto`s uitzoeken en af laten drukken, heb besloten om er een familiealbum van te gaan maken, gezien de grote van het project.
Afgelopen weekend was ik ook nog èèn keer jarig, ben inmiddels al 150 jaar geworden, haha. Maar wel leuk enorm verrast door mijn vriendinnen met ene zelfgemaakte box met allerlei kaartjes erin met teksten en een cadeaubon van "de stoep". Altijd heel lekker.

Een voorproefje van het album in wording.
En  voor de derde keer 50 jaar geworden op het scrapweekend, ben hier mijn box uit aan het pakken.


Zo dit was dus weer eens een blogberichtje vanuit Nederweert.

Liefs Yvon...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...