woensdag 6 april 2016

Remember en een condoleance kaart

 Deze Lo heb ik laatst gemaakt voor een secret scraplift, je geeft je op voor een groepje en je krijgt een lo als voorbeeld. Die lo wordt door de eerste persoon in de lijst gemaakt, dan wordt de door jougemaakte LO doorgemaild naar de volgende persoon op de lijst. en uiteindelijk komt er meestal een totaal andere LO uit dan wat het begin was. Dat is het leuke eraan, dat je toch je eigen inbreng erin kan brengen. Heb een foto van mijn overleden vader genomen, die ook in het crematorium te zien was, omdat het gewoon een echte pap foto is, zo was mijn vader.

De veren verwijzen eigenlijk naar het verleden odmat hij vroeger altijd vogels heeft gehouden.


Verder net een condoleancekaart gemaakt voor een 45 jarige man die helaas veel te vroeg zijn vrouw en 2 kinderen achter heeft moeten laten. Was een moeilijk kaart, normaal heb ik er niet zoveel moeite mee om condoleance kaarten te maken, maar voor zo`n jong iemand dat doet toch heel wat met je.

Lieve Groet Yvon...

5 opmerkingen:

  1. Mooi LO heb je gemaakt !
    De foto van je vader is mooi !
    Leuk idee van die LO's.
    Tja een condoleance kaart vind ik altijd moeilijk !
    Deze is wel heel mooi !

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie lay 0ut Yvon, en ook je kaartje is prachtig geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie LO, 1 om te koesteren, je kaartje vind ik ook mooi, wat jong zeg, vreselijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hey lieve fon :-) wat een prachtige layout heb je gemaakt en dat kaartje is ook erg mooi en smaakvol, wat een leeftijd toch... jee.....dat zijn de moeilijke kaarten zonder meer.
    liefs
    anita

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...