donderdag 11 augustus 2011

SWEET & DCL #102 & sneaks van mijn atc-tjes

In etappes vandaag deze lay out gemaakt wederom met het toch mooie papier van Tilda "summerblues en fruit garden", bloemen diverse merken, strasssteentjes tekst "sweet" van kaiserCraft, de swirl is van ZVA, rub ons, zwarte fineliner.
Gebruikte materialen:
wit cardstock, Tilda "summerblues en fruit garden", bloemen diverse merken, strasssteentjes tekst "sweet" van kaiserCraft, de swirl is van ZVA, rub ons, hoekpons,zwarte fineliner.

DCL #102

Helemaal vergeten mijn nieuwe DCL erop te zetten (ben  momenteel een zeer slechte blogger), deze keer kwam de opdracht van marianne, maak een tag. Laatst had ik van Paola 2 opdrachten gekregen voor 2 kaarten voor haar dochter en schoonzoon, Anne stuurde me diverse foto`s door waaronder ook deze en vond die zo mooi dat ik daar toch ook wat mee wilde doen en dat werd deze tag.

2 opmerkingen:

  1. Het lijkt me moeilijk om zo'n druk papier in je lay-out te gebruiken en dan toch tot een rustige uitstraling te komen... Maar het is je prima gelukt. Heel mooi geworden!! De twee "snoetjes" Kunnen tevreden zijn...

    Groetjes, Toos

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...