maandag 15 augustus 2011

Lift bij Cornelie en Nadine & sketch van Cas-ual fridays

Zag 2 leuke vrij nieuwe challenge blogs de eenvoud sprak me enorm aan
vandaar dat ik ze perse wilde maken.
Lift van Cornelie en Nadine.
Heb hem zoals je ziet dus echt clean en simpel gehouden, spreekt me wel aan zo`n kaart
gebruikte materialen;
 Witte kaart, wit kaart papier geembosd met de dots, vlinders van Martha Steward pons,
3 blinkertjes en stempel van kaisercraft met chalk roze.

En de tweede kaart is voor Cas-ual Fridays, ook heerlijk clean en simpel gestempeld deze keer.

Mijn uitwerking van de sketch
Gebruikte materialen;
witte kaart, stempel met lijnen van Art Impresions (Q2310), bloem van Hero Arts (A23043),
Inkt chalk Yellow Ochre, Tangerine, Warm red en Rouge het groen is van het stempelkussen big & juice (waterfall), organze lint en 3 parels.

Net nog even de uitdaging van Dutches Dares blog. gemaakt, vond het zo`n leuke uitdaging gebruik een foto wat iets met varen te maken heeft en aangezien ik vorig jaar een stuk of 150 foto`s heb gemaakt van een luchtballon die opgelaten werd dacht ik meteen aan die foto`s,
komen ze toch nog eens van pas.
Ziet er wel totaal anders uit dan bovenstaande kaarten weinig clean en simpel.

99Luftballons

gebruikte materialen;
craft cardstock, designpapier van MY Minds`s Eye (fine & dandy), stempels van 7 gypsies (timbres clair) en stempels van Pink Paisley (Daily Junque), oranje, bruine en zwarte inkt, Tim Holtz fragments en filmstrip, verder nog diverse merken embellisments en nog een distresser. 

13 opmerkingen:

  1. Ha Yvon, wat ontzettend leuk dat je meedoet met onze challenge! Jouw kaart is prachtig, heel mooi met die embossing en wat leuk da je voor vlinders hebt gekozen! Ik ben er gek op, maar wie niet he?

    Bedankt voor het meedoen!

    Groetjes,

    Cornelie en Nadine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel eenvoudig maar daardoor juist zo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke uitwerking ! Hmm.., moet ook maar eens mijn foto's van een luchtballonvaart tevoorschijn halen. Een hele ervaring rijker !

    Leuk dat je hebt meegedaan...

    Groetjes, Natasja.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jaaa! Varen met een luchtballon!!! Die ontbrak er bij ons nog :-). Heel veel dank voor je bijdrage!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart geworden en de andere creaties zijn ook erg leuk!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij ook al Yvon! Anja en ik ook;) Challenges zijn leuk hè! Mooie kaartjes en een pracht lo met die duitse titel van een liedje van Lena. Hoe gaat het nu?

    Groetjes, Angèle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo je bent druk geweest! Mooie werkstukken zeg.
    Groetjes, jose

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachige creaties allemaal!! en je ballonvaart layout vind ik geweldig!! Harstikke leuk dat je hebt meegedaan met onze "dare"!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk Yvon dat je ook meedoet bij Cornelie en Nadine en je casual fridays hebt ontdekt zo leuk om te doen.
    Je lootje is ook weer geweldig mooi hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautiful stuff here! Thanks for playing along with us at CAS-ual Fridays!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gave en vrolijke layout. Leuk dat de Dutch Dare je op het idee van scrappen over de ballon-vaart bracht!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. I like the 2nd and 3th cause it is so colorful and creative great work. best of luck!
    Plastic card printing
    Plastic Cards

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...