vrijdag 26 augustus 2011

Mooie krans en kaart voor Cardpatterns #129

Amy staat helaas in de ziektewet vanwege een overbelasten spier aan haar lies. Aangezien Dave de hele week op oefening was is ze de hele week hier weer terug in huis geweest zodat ik haar lekker kon vertroetelen en zei niet hoefde te wandelen met Fellow (wat ook niet gaat) helaas is het nog niet echt verbeterd, maar ze zag nu wel kans om mijn kerstkrans met moos om te toveren tot een Fellow krans, ben er super blij mee en hij wordt ook niet meer omgetoverd tot een mooskrans, moos  krijgt wel een ereplek met kerst, maar fellow de grootste ereplek. Amy nogmaals bedankt voor het pimpen van de krans.

Zo was de krans toen ik hem met kerst kreeg.
Nu is de krans zo. 
Foto van fellow op stof gestreken. 

Verder zag ik gisteren even tijd om ene kaartje te maken voor CardPaterns #129 met het nieuwe papier van First Ëdition "Christmas Joy"

De sketch #129
Mijn uitwerking
Gebruikte materialen,
witte kaart, papier van
 First Edition "Christmas Joy", Martha steward pons "Bangle chain trim en Scandanivian snowflake", afgewerkt met letters van Making Memories en strassteentjes.

Bedankt dat je weer een kijkje nam op mijn blog

Groetjes, Yvon

7 opmerkingen:

  1. Dat is een erg mooi krans Yvon.
    Heel erg mooi gedaan door Amy.
    Ook dat kaartje is gewoon super in deze kleuren.
    Groetjes, Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is de krans mooi gepimpt met de stoffen bloemen en gaaf de foto op stof! Ik snap wel dat je die laat hangen :)

    Ook je kaarttje is prachtig Yvon, leuk om eens andere kleurtjes te gebruiken voor kerst!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk hoor die krans, en je kaartje vind ik echt superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk die gepimpte krans! Heeft ze mooi gedaan! Inspirerend kerstkaartje, leuk die andere kleuren! Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is echt erg leuk geworden die krans... Super gedaan Amy!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw Amy mooi gemaakt! Ik vind je bloemen te gek!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fabulous projects!! I love the colors you used in your card and snowflake is fabulous!! Thanks for joining in the fun at Card Patterns this week!!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...