dinsdag 9 augustus 2011

Kerstkaart en verjaardags kaart

Er staat weer een nieuwe sketch op het kerstkaarten blog dus weer een kerstkaart gemaakt. Zo kom ik uiteindelijk toch een eind op de goede weg  hoop ik met mijn kerstkaarten.

Gebruikte materialen:
witte vierkante kaart, designpapier van Cosmo Cricket (2010), stempels van Viva decor (my paper world), rode chalk inkt, ,  Nestabilitie "Die Lacy Squares" en rode parels.

Deze uitdaging staat op het forum van het scrapdelight blog , maak een kaart
 of lay out met felle kleuren. 

Mijn uitwerking 
Gebruikte materialen:
kaartpapier in oranje, geel en rood als basis, design papier Echo Park "summer days",
2 poezieplaatjes (Kruidvat) stempels Hero Arts, zwarte inkt en fine liner en rode parels.

Bedankt dat je weer een kijkje nam op mijn blog

Groetjes, Yvon

4 opmerkingen:

  1. Wat een gezellig vlaggetje! En nu al een kerstkaart, goed bezig :)
    Groetjes, Johanna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart Yvon en dank je wel voor het meedoen aan CCWS.
    Succes met de prijstrekking

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een beauty Yvon ;o)
    Leuk dat je mee hebt gedaan bij CCWS

    Janneke XO

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtige kaart, leuk dat je meedoet bij ccws

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...