zondag 21 augustus 2011

CPS #232 en workshop bij scrapfever op de knotsgekke kaartendagen

Vanmiddag een snelle beterschap kaart gemaakt, voor CPS #232.

De sketch
Mijn uitwerking ervan.
Gebruikte materialen;
craft cardstock, papier van kaisercraft (gipsy sister) en parels van kaisercraft.

Deze 2 workshops kon je bij scrapfever maken op de knotsgekke kaarten/scrapdagen in
Den Bosch en Zwolle.

De enveloppe kaart voor geld of ene tag in te stoppen 
Het cadeaudoosje 
bedankt dat je weer een kijkje nam op mijn blog.

Groetjes, Yvon

6 opmerkingen:

  1. Zo, ik kom ook weer eens aanwaaien, hahaha. Wat staat er weer veel nieuws (nou ja, voor mij dan he...) Je hebt weer goed je best gedaan. Mooietjes zitten er tussen hoor, vooral die LO met jou als kleintje, heel mooi! Ook goed te lezen dat je revalidatie doorgaat. Ik hoop dat je er baat bij hebt. Maar als ze er geen heil in zagen hadden ze je vast niet "aangenomen" moet je maar denken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lovely cards! Great job on the CPS sketch and thanks for playing along this week :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Very pretty! Love those papers! Thanks for playing at CPS this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I love your CPS card. Beautiful mix of patterned papers.
    TFS
    Ang

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heey, die workshop heb ik bij scrapfever over het hoofd gezien in Den Bosch! Maar het was ook zo warm daar dat ik blij was toen ik alle kramen gezien had hahaha! Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...