zaterdag 17 oktober 2009

Super leuk nieuws en wat kaartjes die ik heb gemaakt

Kwam vanavond thuis van de workshop die ik bij Special Memories had gegeven (autumn festival)en keek na het eten in mijn mailbox toen ik zowat van mijn stoel viel van verbazing.Ik had meegedaan om gastdesigner te zijn bij scrapclaud en yes ik ben uitgekozen om mee te draaien in het seizoen herfst (had ene foto van het autumn festival door gemaild mocht ). heb er natuurlijk zin in want scrappen/ stempelen is mijn lust en leven een super leuke uitdaging dus weer die ik met beide handen aanneem.

Dan had ik afgelopen week nog wat kaartjes gemaakt enkele kerstkaartjes en een 25 jarige huwelijkskaart voor Dorine en Jos en natuurlijk nog ene trouwkaart voorMichelle en Frank die vorige week vrijdag getrouwd zijn.
















































































4 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Yvon vind het zo leuk voor je en heel veel plezier met het fall designschap. Je kaartjes zijn weer heel erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Yvon :D

    Je kaartjes zijn superrrr.

    Enne ik heb een award voor je op mijn blog staan ...

    Liefs, Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hartelijk Gefeliciteerd Yvon.
    Geweldig dat ze jou hiervoor uitgekozen hebben. Super.
    Liefs Diny.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wow yvon die zijn prachtig! vooral de eerste kaart vind ik geweldig.

    groetjes
    anita

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...