zondag 11 oktober 2009

Het was geweldig

Nu toch echt even tijd maken om mijn blog bij te werken, kwam er niet van door moeheid en drukte. Er is me al van diverse kanten gevraagd naar mijn Cherry Pie projecten.

Het begon op donderdagmiddag de 1ste oktober. Er moesten nog workshoppakketten gemaakt worden die te laat verstuurd waren en nog enkele make en take`s uitgewerkt worden, dus met alle aan de slag. Donderdagavond de laatste bijeenkomst voor het grote Cherry Pie Event losbarsten, alles nog ene keer doorgesproken (heel leuk was dat Vicki Boutin er ook al was) en het kon vrijdag worden. Dat werd het dan ook met zijn 4-en namelijk doorgewerkt tot 2 uur s`nachts. Snel naar "hotel nooit gedacht maar toch gekregen"waar we de nacht door zouden brengen (Diny en Martin nogmaals bedankt voor de goede verzorging). Oef s`morgens vroeg op want om 9 uur moesten we in de winkel zijn om de laatste dozen in te pakken en alles klaar te krijgen om naar Hotel Asteria te brengen en daar een mooi winkelstand op te bouwen, workshoppakketten klaar zetten etcetc. Rond de klok van 5-en zijn Diny, Dorine en ikke ons even op gaan frissen bij Diny thuis. Snel weer terug en Cherry Pie kon van start gaan de eerste gasten waren al gearriveerd. Vicki gaf s`avonds ene leuke surprise workshop voor alle weekeindgasten (3 lay outs).

Natuurlijk weer veel te weinig geslapen (weer rond 2 uur in bed) en s`morgens om 8 uur stonden we weer bij hotel Asteria om te beginnen aan een mooie dag. Diverse workshops werden er gedaan
door Vicki Boutin, Natalie Kalbach, Melodee Langworthy, Birgit Koopsen, Natasja Verbeek en ikzelf dus. Mijn favoriet was toch wel Natalie Kalbach jeetje wat kan zei mooie projecten maken met alcoholinkt, verf, folie etc. Jammer dat er geen tijd was om deze zelf te volgen. Zelf gaf ik op zaterdag de het clearalbum als workshop (jammer dat de meeste al een workshop hadden geboekt, want hij sloeg wel aan naderhand waren alle pakketten verkocht die nog over waren) heb de workshop in mijn steenkolen engels gegeven ondersteunt door Ellemieke, heb maar een fout gemaakt zeg maar gerust blunder, than you cute a stroke ik bedoelde dus dan snij je een strook.






 









 
 
S `avonds was er mogelijkheid om te croppen en make en take`s te maken, een geweldige loterij met super prijzen. Er werd het nodige aangeschaft in de winkel die tot in de nachtelijke uurtjes open was. (Rond half 3 lagen we in bed dus de nachten werden nog korter), s`morgens om 8 uur weer aanwezig en de dag kon weer beginnen met workshops geven, zelf deed ik het autumn festival wat super werd ontvangen mijn workshop zat vol.

















 
Helaas het Transatlantic 1948 ging niet door, maar ik blijf het een mooi project vinden.

















 







9 opmerkingen:

  1. Leuk om dit verslag te lezen, zo kunnen we toch een beetje mee genieten. Het transparante boekje vind ik geweldig, wat mooi zeg....En ik kan me voorstellen dat je bij moest komen, gezien de korte nachten, haha...Bedankt dat je dit wilde delen, groetjes, Wendy.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gaaf allemaal zeg, wat een mooie projectjes,haha die nachten waren wel heel kort,groetjes Elske

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat klinkt als een geweldig weekend,je zult wel helemaal op zijn geweest,met zulke korte nachten:)
    Prachtige projecten heb je gemaakt,dat transparanten album ziet er super uit !!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jammer dat ik er niet bij kon zijn Yvon, maar volgende keer kom ik zeker ;0)

    Super leuk verslag en mooie foto', klinkt als een super weekend!

    Liefs, Janneke X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Klinkt inderdaad als een geweldig weekend maar wel slopend zo te lezen heb je weinig geslapen en veel gedaan. Maar goed, volgens mij krijg je er veel voldoening voor terug!!
    Geniet er nog maar van...
    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het was zekers een zeer geslaagd week-end maar heel erg vermoeiend had het echter voor geen goud willen missen. En je projecten waren heel erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gave projecten heb je gemaakt.
    Vind ze allemaal stuk voor stuk even leuk en mooi. Vooral de uitvoeringen ervan is helemaal mijn ding.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het waren inderdaad zeer korte nachten. Het was gewoon super gezellig.Had het zeker niet willen missen.Liefs Diny.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een ontzettend leuke projecten Yvon, ziet er allemaal erg verzorgd uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...