donderdag 29 oktober 2009

En dan het laatste DT werk voor Scrapclaud en sketches voor DCL #22

Dit is dan het laatste Fall Dtwerk voor scrapclaud heb het papier zo opgebruikt dat ik alleen nog wat hele kleine stukjes over heb. Jilly Bean Soup is echt mooi papier om mee te werken, lekker stevig maar niet te stijf.
Claudia bedankt dat ik met deze mooie producten mocht werken.

Dit is dan toch echt de laaatse Lo met het Jilly Bean Soup papier, de high tea in Utrecht afgelopen februari met Amy.
Dan nog van Jilly Bean Soup een kaart met enveloppe gemaakt (dit is een kerstkaart geworden voor iemand die veel voor mij betekend) Heb de sketch en de bonussketch van komen van http://dutchcardlovers.blogspot.com/2009/10/sketch-22-plus-bonussketch.html gebruikt voor de kerstkaart en de enveloppe.



6 opmerkingen:

  1. Yvon, Ik vind hem echt super!! Bedankt voor je deelname...

    Liefs,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldige kaarten Yvon! Ben er helemaal verliefd op!

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super Yvon, mooi foto ook.:))

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. SCHITTEREND weer meis!
    mooi papier ook warme kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig Yvon mooie kaartjes en mooie lootjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtig allemaal weer yvon, vooral de kerstkaart vind ik errug mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...