zondag 25 oktober 2009

DT werk voor Scrapclaud

Heb tot nu toe 2 lay Outs klaar voor het DT Fall van Scrapclaud, heb me toch vergist ik meende dat Jilly bean soup geen fijn papier was maar het is geweldig mooi papier ook om mee te werken, mooie kleuren en goed te distresse wat voor mij niet geheel onbelangrijk is.


Zo mijn eerste DT werk als Falldesigner heb ik klaar er volgt nog meer maar heb wat ik al klaar heb al door gemaild naar Claudia dus zet ik het ook al op mijn blog.
Het eerste is ene grote luciferdoos incl. miniboekje over Dylan op de "basisschool de klimop"
Gberuiktematrialen; papier van Jilly Bean soup (grandmas christmassoup collection, alphabet soupcollection & soup staplescollection Lint en touw van Jillybean soup,imiganisce gumdrop glitter brads, melissa frances rub ons winterfun, pins en October Afternoon Detourd stickers Abc. Knopen, potlootjes (uit eigen voorraad). Verder heb ik gebruik gemaakt van de cricut goning places en van de cuttlebug de cijfers voor het miniboekje.

7 opmerkingen:

  1. wat een leuke LO's heb je gemaakt, en het boekje in luciferdoosje vind ik super!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat gaaf zeg, vooral het mini album de klimop, zo cute!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk Yvon en het jillibean papier is heerlijk om mee te werken. Jij gaat weer als een speer zie ik mooie dingen allemaal hoor.
    Heb je nu nog steeds luciferdoosjes?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je prachtige layouts gemaakt Yvon en dat luciferdoosje (een schatje) ik ben benieuwd wat je nog meer als DT-er gaat maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. He Yvon, had je nog luciferdoosjes over????? Hihi.... Superleuk met zo'n mini over de schooltijd erin!!! Mag ik wel onthouden he? Nu nog even naar die andere twee kijken...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er allemaal super uit Yvon! Leuke details.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je bent lekker bezig geweest. Het is allemaal even prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...