maandag 26 oktober 2009

Nog 2 Lay Outs voor Scrapclaud

Vanmiddag weer 2 lay outs voor het DT werk van Scrapclaud gemaakt. De eerste is met Amy`s eerste schoolfoto op de peuterspeelzaal UpkeDupke en de tweede lay out spreekt voor zichzelf begin dit jaar is er weer eens echt sneeuw gevallen in Nederland en dat heb ik gefotografeerd, met deze mooie foto als resultaat.
Op de eerste lay out heb ik gebruik gemakat van het mooie papier van Jilly Bean Soup (grandmas christmassoup collection en soup staplescollection ) verdre letters van October Afternoon, satijnlint van scrapclaud en de rub ons van Melissa frances winterfun, de bloem van stof is gemakat uit een lapje stof uit eigen beheer.
Op de school lay out heb ik gebruik gemaakt van papier van Jilly Bean Soup, de cuttlebug met de cijfermal, groene verf, abc stempelset van hero arts stuk papieren plakband en de dymotang.

8 opmerkingen:

  1. Helemaal super zeg en die bloem op je winterlootje...kwijl kwijl, die moet je mij de volgende keer dat we elkaar eens ontmoeten maar eens leren!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Yvon en mooi he dat jillibean soup papier ik vind het super om mee te werken. Die bloem is heel erg leuk heb je met kersenpitjes gemaakt toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je DT werk is echt heel gaaf! Super zoals je met dat Jillibean Soup papier hebt gewerkt. Ik vind het zelf best lastig te verwerken, maar jij hebt er wat prachtigs mee gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo hee, je bent al lekker bezig met je DT-werk. Super hoor.
    En dat boekje is ook een superleuk idee. Je lootjes zijn ook prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg super!! Die bloem is ook gaaf... Ga zo door!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg mooi! Dat Jillibean blijft toch erg mooi papier.
    gr Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je lo´s zijn prachtig geworden! Prachtige bloem op de eerste!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke projecten heb je voor Scrapclaud gemaakt, Yvon. En zo veel ook. Enne....scrap jij met de turbo erop of zo? Wat veel in korte tijd! Die bloem van stof is geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...