dinsdag 3 april 2018

Kaartje voor Match The Sketch gemaakt

Zo, net dit gezellige kaartje gemaakt voor het blog van Match the Sketch #222. Werk graag met sketches en dan toch net een eigen draai eraan geven, zoals deze keer heb ik de sketch een kwart gedraaid. verder heb ik met de nieuwe embossing folder Simple stripes gespeeld, door hem 1 x door de Big Shot te draaien en vervolgens mijn papier ook een keer gedraaid zodat ik ipv strepen ruiten kreeg. Wat dus weer ene speels effect geeft, verder heb ik mijn favoriete stempel gebruikt, snap niet dat ik die niet eerder gezien had, ja wel gezien maar niet bij nagedacht, die dit leuk marmer effect creëert. kortom ik ben zeer tevreden over deze snel gemaakte kaart. hoop de ontvanger ook.



Zo dat was blogbericht 1001.
Lieve Groet Yvon...

2 opmerkingen:

  1. Leuke kaart weer !
    Ik heb nog een half afgemaakte kaart met 6 cirkels erop,
    je brengt me op een idee om er kleine teksten op te zetten .
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eine tolle Karte ist dein Werk geworden, vielen Dank für deine Kreativität, deine Teilnahme bei Match-the-Sketch und viel Glück für die Challenge und die Monatsverlosung! LG FANNY

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...