vrijdag 13 april 2018

Voor Jou, 1000ste blog bericht en blog candy. DIT BERICHT BLIJFT TOT DE 15de APRIL BOVENAAN STAAN

Dit gezellig kaartje mocht ik maken omdat ik gisteren gastdesigner was bij de DutchCardLovers. Enorm leuk om weer even op mijn vertrouwde stekkie terug te zijn. Dus met plezier ging ik deze uitdaging aan. De bedoeling van de challenge waar iedereen NU aan mee kan doen  was laat je inspireren door onderstaand plaatje, dus maak een kaartje met bloemen en kleur. Ik heb me echt door de kleuren en de bloemen laten inspireren. Je kan meedoen tot vrijdag 13 april 18.00 uur.
IK ZEG DOEN...
Team van DCL enorm bedankt dat ik gastdesigner mocht zijn , vond het een hele eer
Ik heb trouwens gebruik gemaakt van een stukje Griekse krant, dus let maar eens op de letters erop.






En toen ik dit bericht ging maken zag ik dat dit mijn 1000ste blogbericht was op dit blog, hoe leuk is dat. Dat verdient een leuke blogcandy. Het enige wat je hiervoor hoeft te doen , is een reactie achter te laten waarom je deze blog candy zo graag wilt winnen. Dus je hoft geen volger te worden, niets te like etc. alleen hier een bericht achter te laten. En aangezien ik weer Stampin Up demo ben geworden is dat ook een feestje waard of niet.
De foto plaats ik zo snel mogelijk van de blogcandy.
Je kan  meedoen tot zondag 15 april. Ik maak in de loop van die zondag de winnaar bekend


Lieve groet Yvon...

8 opmerkingen:

  1. je 100ste blog zo zo dat is met recht een hele prestatie ,net als de karten die je maakt .vol liefde en passie die daar in zit .steeds die persoonlijke noot raken kunnen maar weinig xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal mooi je kaart !!!!
    De mijne is net af , moet hem nog plaatsen !
    En leuk 1000 ste blogbericht !
    En weer lekker aan de slag voor SU, geniet ervan !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk dat je onze Gastdesigner bent Yvon. ;) En je kaartje is toppie!! En je 1000 blogberichtje alweer. Gaaf, zo door gaan.

    Enne mij hoef je niet mee te rekenen voor de candy hoor. Die gun ik een ander. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zie net dat ik hier al een tijdje niet meer geweest ben en toch heb ik je vorige kaartjes wel zien verschijnen want Jij viel overal in de prijzen! En nu ga je ons verwennen. Ik doe graag mee! Proficiat met je 1000 bericht. Bij mij nog een dikke 10 te gaan! X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Toch nog ietske meer, 26 om precies te zijn! X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart Yvon, vind het papiertje erg leuk en ook leuk dat je onze GD bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk dat je gastdesigner mocht zijn. Je winnende kaart was dan ook heel mooi, net als deze met al die bloemetjes!
    En 1000 berichtjes: gefeliciteerd met deze mijlpaal, maar ik denk dat er nog wel veel zullen volgen.
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...