zaterdag 14 april 2018

Winnaar van mijn blogcandy bekend

Tja, niet alles lukte, zo kijk je maar even schuin naar het filmpje, haha, maar er is een winnaar uitgekomen, helaas maar 8 blog reacties. Op advies van rosalien heb ik haar niet meegeteld dus bij de random staat 7. Maar ja heb lang niet meer geblogd dus vele zijn mijn blog natuurlijk vergeten maar de winnaar is nr 6.
Dan doet het filmpje het natuurlijk niet dus dan maar een foto van de winnaar. ik en pc`s. een ramp.



Dit waren de personen op volgorde; 1.Carin, 2. Riny en Peter, 3. Ineke, Rosalien dingde niet mee naar de waardebon, 4. Sarah, 5. Sarah, 6. Marjan en 7. Lia. En zoals jullie zien is nr 6 Marjan geworden.

Marjan GEFELICITEERD met je waardebon van 12.50 die je bij mij kan besteden aan Stampin Up producten.

Lieve Groet Yvon...


1 opmerking:

  1. Oh wat leuk Yvon, heel erg bedankt! Ik ga eens kijken, je hoort nog van mij.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...