donderdag 29 maart 2018

Happy Easter

Op het blog van Cas on Sunday #129 staat een CAS paaskaart, en yep die heb ik gisteren gemaakt en opgestuurd, Hoop dat hij op tijd aankomt . weet je nl nooit met postnl. Nu ik hem echt goed ana het bekijken ben is hij eigenlijk toch iets minder Cas dan ik dacht.mmmm Maar ik plaats hem toch,
Stout hè, haha. De bovenste is mijn uitvoering.


Verder heb ik vandaag mijn tweede kaart van de onwijs leuke facebookgroep ontvangen EchtePostIsZoveelLeuker. En iedereen die me ene beetje kent weet dat ik idd dol ben op (zelf)gemaakt kaarten te sturen maar ook om te ontvangen. Ik hou gewoon van post, behalve rekeningen, maar wie wil die wel, die mag zich melden bij mij.
Onderstaande kaart kreeg ik van Will Uiterlinden. Will onwijs bedankt voor de mooie paaskaart. het Blijft ene schatje dit konijn, heb er wel de beer van maar het lukt me nog steeds niet om hem echt mooi af te drukken in 3 stappen.
Lieve Groet Yvon...

2 opmerkingen:

  1. Hoi Yvon,
    Die mooie Paaskaart stuurde je naar mij....
    en ik was aangenaam verrast!
    Ik zag net 'stampidoe.blogspot.nl' op de achterzijde van het kaartje en kwam zo bij jouw blog terecht.
    Heel leuk en bedankt voor de mooie kaart!
    Fijne Paasdagen.
    Hartelijke groet,
    Cobie van Helden

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Cobie, met liefde gemaakt. Fijne paasdagen. Lieve groet Yvon

      Verwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...