maandag 12 maart 2018

Match the sketch #219

Vandaag een verjaardagskaartje gemaakt met deze geweldige gave SAB set van Stampin Up, met een zoon die altijd sneakers en koptelefoon draagt en een schoonzoon die gitaar speelt, moet je deze set in je bezit hebben.. Zag bij MatchTheSketch een geweldige sketch voor deze set. En aangezien ik graag met sketche werk en ook op dit moment toch wel voor de Caskaart ga, kwam deze op het juiste moment voorbij. Bedankt voor jullie inspiratie.



 


En deze onderste kaart kwam ik tegen op google en heb ik best schandalig gelift.  Met een mooie nieuwe nederlandse set die geweldig stempelt, ja, ik heb mijn favoriete weer gevonden.
Ben niet voor niets weer ingestapt als demo, en hoop er binnenkort toch verder mee te gaan. Nu hopen dat mijn gezondheid het ook toelaat, ben nu nog aan het herstellen vd griep. (wie niet).

Lieve Groet Yvon...

1 opmerking:

  1. Vielen Dank für deinen sehr kreativen und gelungenen Beitrag, bis bald bei Match-the-Sketch und viel Glück für die Verlosung! LG FANNY

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...