dinsdag 27 maart 2018

3x in een week in de top 3, Hoe geweldig is dat...

Vorige week stond ik de de Dutch Card Lovers in de top 3 , fout, nee was er zelfs winnaar geworden en net mijn kaartje doorgemaild voor een keer gast designer te zijn. Hoe gaaf is dat.

Verder zit nu pas achetr de pc, en een blogbericht op je foon is niet makkelijk maar bij Cas on Sunday stond ik ook in de top3 en bij Tuesday morning was ik de favoriete van Jenee, dit is toch geweldig om te horen, althans voor mij was het dat wel.
 dus ik plaats met eer mijn kaarten waarmee ik in deze top 3  en favoriet was nog een keer.

De kaart die in de top 3 bij Cas on Sunday stond was de verjaardagskaart voor natasha met de panda erop.



 Met deze kaart was ik de favoriet van Jenee bij Tuesday Morning.


verder doe ik op een facebook groep mee, met echte post is toch leuker. De inspiratie kreeg ik van Annette Elias, vd  Kijkkast Neem eens een kijkje op haar blog en er gaat ene mooie creatieve wereld voor je open. Wat geeft Annette mij toch een inspiratie ene topper op stempelgebied
Stempel je eigen designpapier en ga dan aan de slag om er kaarten mee te maken, natuurlijk heb ik Annette er ook een gestuurd. Zijn ze mooi of heb ik teveel gezegd.



Deze ontzettend mooie kaart kreeg ik van  Christa Halbesma toegestuurd via echtepostiszoveelleuker.

Wat ben ik een tevreden mens, met zoveel leuke dingen die ik kan melden, zoals vanavond met de overbuuf nog naar het theater naar hendrik groen. Heerlijk ik verheug me er op.

Lieve groet Yvon

1 opmerking:

  1. Wat een leuke kaarten Yvon en wat gaaf dat je 3x in de top 3/favoriet was. Leuke opsteker. ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...