zondag 7 augustus 2016

Woepwoep, het komt dichter bij, maar nu even wat andere kiekjes

Ja, vrijdag krijgt johan en vakantie en dan begint hij meteen aan de badkamer, hellup, mijn man is klusser, maar het scheelt wel een die iets afmaakt. Haha.

Vandaag de hele dag heerlijk buiten geweest want het weer was er wel naar, wel veel wind, maar onder de overkapping was het heel goed toeven, wat Margriets gelezen en mijn leesboek uitgelezen en wat foto`s gemaakt van de pluim hortensia op stam, mos op de rand van de vijver en mieren in een lis die in de vijver staat. Tja houdt me van de straat en merk dat ik dit eigenlijk gemist heb, foto`s maken, van alles en nog wat dingen. de eerste 6 vanuit mijn stoel onder de overkapping dus sterk ingezoomd en de andere 3 op de macro stand. Blijft een geweldige camera.






Tja, de hortensia blijft een van mijn geliefde planten in de tuin.



Verder heb ik dit boek gelezen van "Donor gezocht" geschreven door Rianne Witte. Ik kwam dit boek op het spoor via een oude Margriet of Libelle weet het niet meer en heb het toen meteen bij de bibliotheek besteld, het is op een humoristische wijze geschreven, met een verrassend einde.

Een kort stukje wat ook achterop het boek staat.
Als de stoere butch Marit (31) de film The baby formula ziet, realiseert ze zich dat lesbische stellen tegenwoordig kinderen kunnen krijgen. Misschien zelfs wel zonder tussenkomst van mannelijk zaad! Een diep weggestopte kinderwens komt boven en schreeuwt om directe vervulling. Haar vriendin Susan (28), een hippe bi die gek is op shoppen, uitgaan en luie zonvakanties, heeft echter niet zo’n haast, zeker niet als duidelijk wordt dat zíj zwanger zal moeten worden. Wat volgt is een opmerkelijke deal, een onconventioneel voorstel aan de gynaecoloog, een verhuizing naar Texel, een proefkind, de aanschaf van een inseminatiesetje, chantage en vooral veel schema’s om orde te scheppen in de chaos.


Zomerse Groet, Yvon...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...