dinsdag 9 augustus 2016

Mooie zonsondergang 9 augustus 2016

O, wat was de lucht net weer mooi en daarbij nog halve maan. Nu heb ik geen camera me aparte lenzen etc, maar gewoon ene goede compact camera en zie hier het resultaat van vanavond.
Leef met de dag en pluk iedere dag, de tijd kan soms veels te kort zijn. Dus geniet van al dat moois om ons heen.

De bovenste foto is niet ingezoomd en gewoon vanuit mijn hobby hok gefotografeerd, de rest van de foto`s is gedeeltelijk of volledig ingezoomd, vanuit hetzelfde hobby hok, haha.








Lieve Groet Yvon...

2 opmerkingen:

  1. Ja , dat is genieten !
    Ik kan ook genieten van een knalharde regenbui !
    Ik woon in het groene hart met uitzicht op boerderij en weilanden !
    Er is altijd wel wat moois te zien !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Genieten van kleine dingen heeft een grote waarde. Mooie foto' s!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...