zondag 31 juli 2016

Zo, na 2 weken weer een blogpost

Zo, daar ben ik weer, de vakantie`s zijn inmiddels aangebroken, maar Johan moet  nog 2 weken werken en daarna geen verre vakantie voor ons, maar we gaan naar Rundhausen. Vrijdag de twaalfde, krijgt Johan vakantie en gaat dezelfde dag ook beginnen met het slopen van onze badkamer. Ja, weer een klusvakantie, vorig jaar de woonkamer opnieuw geverfd en nieuwe laminaat erin en meteen de ondervloer geïnspecteerd, omdat eronder nog een planken vloer ligt en aangezien die kraakte en bewoog meende wij dat er balken rot waren, wat gelukkig niet het geval was. En het jaar daarvoor, was de hal, trapgat en overloop aan de buurt en nu dus de badkamer, dan zijn we na 9 jaar hier wonen, zo goed als klaar, een keer alle deuren nog goed schilderen, och met een huis hou je werk, dat weet je van tevoren. Zo ziet onze badkamer eruit op 31 juli 2016. Hopelijk kan ik de voortgang van de badkamer blijven fotograferen en op mijn blog zetten maar ik beloof niets, omdat de pc op mijn hobbykamer staat en die ligt boven en die wordt hermetisch afgesloten, zit tijdelijk met de nodige hobbymaterialen in de woonkamer.


Als je op onderstaande link klikt zie je zo ongeveer hoe onze badkamer eruit komt te zien, het badmeubel wordt anders, maar wel wit, net als de spiegelkast erboven, de toiletpot zelf hebben wij helemaal strak uitgekozen, maar dit geeft ongeveer ene indicatie hoe dat de badkamer wordt, met in de douche een heerlijke sunshower, tja zo heten die dingen maar het is gewoon een stukje infrarood, die je ook tijdens het douchen kan gebruiken, maar ook zo, hopelijk helpt die heel goed tegen mijn nek en rug klachten, want daarvoor laat ik die er speciaal in plaatsen. Door op de link en daarna op de afbeelding te klikken, begint de badkamer te draaien.
http://viewer.saninet.eu/?Bathroom=2016.04.26-17.14-5QVRK2HYAC&Language=nl

Verder was Fellow vorige week een dagje bij ons en ja, hij moest natuurlijk ook weer op de foto, dat lief beestje. Wat is het toch een droppie.



En dan nog enkele luchtfoto`s van vrijdagavond de 29ste juli, wow wat was dat ene mooie avondlucht,, net een potloodschets. Dus snel naar boven om wat mooie foto`s ervan te maken, die ik jullie ook niet wil onthouden.


Nou, ik kijk wel of ik nog kan bloggen de komende tijd, misschien op mijn tablet, ik zie wel.
Voor de vakantievierders, geniet van jullie vakantie en mochten jullie weggaan, veilige reis en thuiskomst, natuurlijk ook voor de thuisblijvers geniet van deze zomerse periode, met hopelijk mooi weer. (dus niet al te warm aub, maar gewoon heerlijk buiten zit weer, zodat Johan ook het nodige kan doen zonder oververhit te raken, haha).

Lieve groet Yvon...

1 opmerking:

  1. wat een gezellige blogpost, heel veel sterkte met de verbouwing en het wordt vast en zeker erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...