donderdag 5 mei 2016

Weer wat foto`s en nog een kaartje...

En weer wat foto`s maar wat is het? ja, voor jullie misschien een raadsel maar voor mij ene weet, alleen ingezoomd vanuit mijn hobbykamer op???



Dan nog wat mooie luchtfoto`s van dinsdag 3 mei, die ik nog niet had laten zien.



En als je deze foto goed bekijkt zie je misschien wat ik op de eerste foto heb gefotografeerd.

Natuurlijk wil ik jullie deze kaart ook niet onthouden, het begint weer te gaan deze week 5 kaarten gemaakt, misschien inmiddels alweer meer, maar als ik dit typ op 3 mei om bijna 17.00 uur staat de teller op 5. deze is wederom voor Tante Truus die helaas weer in het ziekenhuis ligt en die morgen misschien mag gaan revalideren, hoop het. Zelfs deze kaart zou ik bij DCL mee kunnen laten doen, heb de mini vlinder stempel herhaald en de tekst.


Liefs Yvon...

2 opmerkingen:

  1. mooi kaartje en mooie luchten, en volgens mij is dat het grind op het dak wat je op de 1e foto liet zien?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heel goed geraden, Alida. Denk als ik die foto er niet bij had gezet dat je het niet 123 geraden zou hebben, haha. Maar vond het zo'n mooie foto, laat je gedachte maar gaan, bos, onbewoond eiland, ergens op een planeet bij wijze van dan of gewoon een plat dak van de achterburen, haha

      Verwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...