woensdag 4 mei 2016

Sta jij ook 2 minuten stil, nog een kaartje en weer eens wat foto`s

Sta jij op 4 mei ook 2 minuten stil om 20.00 uur om alle oorlog slachtoffers te herdenken, ik wel.

Verder dit nog niet getoonde kaartje, gelift van een kaart die ik op facebook tegenkwam, lekker simpel en toch mooi, (vind ik).


En nog wat foto`s van een koolmeesje die ik maandagmiddag heb genomen, zat dus bovenstaande kaart te maken en ik zag wat bewegen in onze leiboompjes, een koolmeesje dus, gelukkig kan ik met mijn camera goed inzoomen en kon zo onbespied deze mooie foto`s maken.



Liefs Yvon, die om 20.00 uur 2 minute stil is...
Hoop met mij nog vele mensen....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...