dinsdag 3 mei 2016

2 kaartjes gemaakt


Heb 2 bijna dezelfde kaartjes gemaakt, die meedoen met de challenge van de DutchCardLovers #254. De opdracht was herhaald stempelen, dus gebruik dezelfde stempel meerdere keren, in dit geval is het de stempel waarmee ik de bloemen heb gemaakt uit een nog steeds favoriete set van mijn Gorgeous Grunge van Stampin Up eentje die ik nooit weg zal doen. gelukkig hebben ze inmiddels weer zo`n geweldige set uitgebracht die ook tot mijn favoriete behoort.

Liefs Yvon...

5 opmerkingen:

  1. mooie vrolijke kaartjes, leuke techniek

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gaaf om van die spatjes bloemetjes te maken! Leuk dat je meedoet met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn allebei erg gaaf! Mooi die spetterbloemen! Dank je wel voor het meedoen met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg leuk gevonden die spetterbloemen, mooi hoor. Leuk dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaarten hoor Yvon, erg leuk idee om bloemen te maken met die spatjes! Leuk om je weer te zien bij DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...