zaterdag 21 mei 2016

Ik loop echt achter, want de nieuwe KIK komt er weer aan.

En deze van april nog niet laten zien terwijl Annette hem toch al enkele dagen op haar blog heeft staan. Maar ja, ik pc bijna niet en dan krijg je dat. Wat was dit een gave KIK, echt helemaal out of the box gegaan, heb er toch twee kaartjes mee gemaakt, maar dankzij Annette`s eigen creatie`s heb ik er nog meer inspiratie voor gekregen. Wil je meer info over de KIK en wat je er zoal van kan verwachten klik HIER en ik zeg doe eens een keertje mee, dit is echt geweldig om zo uit je comfortzone te gaan.

Ik heb er deze twee leuke kaartjes mee gemaakt maar er zitten nog heel veel spullen in deze KIK, maar ja de inspiratie was weer even weg, maar wordt vervolgt. Deze KIK kreeg de mooie naam
Soft Spring Layers!


 


En nummer twee van deze KIK .


 Liefs Yvon...

1 opmerking:

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...