vrijdag 5 december 2014

Muzikale Vrijdag #89 en schoonmoeder 80 jaar

Begin eerst met de 80ste verjaardag van schoonmoeder Lies, die vandaag dus 80 jaar is geworden. Hieperdepiephoera, we hadden een mooie mand met streekproducten voor haar gekocht, die wel in de smaak viel. Natuurlijk had ik mijn camera mee, dus mam Lies, op de foto gezet,met pakket. streekproduct houdt streek producten vast. haha.

Dan over op mijn muziek voor vandaag, kan nog net is nog net geen 6 december. deze keer gaat het over benen. korte benen, lange, dikke, dunnen noem maar op, die staken waar je mee kan lopen.
Heb deze keer gekozen voor een lekker muzikaal swing nummer, waar ik dus met mijn benen niet stil bij kan zitten of staan. Deze muziek, zit diep in mijn hart, heerlijk de Zydeco muziek, dan kies ik als eerste voor All Rapone en the Zydeco band, waar we ook wat mee getoerd hebben in de jaren 80, die goeie ouwe tijd. Welk nummer je ook kiest het is gewoon vrolijke muziek.

Muzikale, Feestelijke Groetjes Yvon...

1 opmerking:

  1. Hihihi, inderdaad heel anders dan mijn keuze, maar wel leuk!
    Oh ja en nog gefeliciteerd met je schoonmoeder, ze ziet er nog super goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...