vrijdag 26 december 2014

Kerst 2014


Gisteren een heerlijke eerste kerstdag gehad, met Johan, Amy, Dylan, Bram en Kitty de moeder van Bram. S`middags hebben we eerst de kerstcadeautjes uitgepakt, mmm wat ben ik weer goed verwend door mijn kinderen. grote glazen pot met bonbons van Bacio, cadeaubon van Creatijd, dvd van hemel op aarde, kleurboek, kleurpotloden, dik papier om te printen, enkele lossen kleurplaten een hart van Amy en een hart van Bram (nu nog wachten op Dylan`s hart en dan mogen ze opgehangen worden op mijn hartenmuur.

Na de cadeau`s zijn de mannen in de garage gaan darten en hebben Amy en ik nog wat groente gesneden voor het mini wokken s`avonds. Kitty was er inmiddels ook en toen aan tafel waar we heerlijk gewokt hebben, natuurlijk was het toetje ijs, hoe kan het ook anders. Na het wokken de grootste zooi opgeruimd en zijn we aan het dobbelspel begonnen, Kitty, Amy en ik hadden voor 5 euro totaal minimaal 4 cadeautjes gekocht, waar soms flink om gestreden werd en wat hebben we gelachen, dolle pret. Voor herhaling vatbaar. nadat iedereen zijn cadeautjes had uitgepakt werd het keezenspel tevoorschijn gehaald een aanrader (combinatie tussen mens erger je niet en kaarten) al mocht ik de eerste 3 beurten niet meedoen omdat ik niet de goede kaarten had, vandaar die lege stoel op de onderste foto. Meen dat iedereen rond half  12 vertrok en ik moe maar voldaan mijn bed indook. johan heeft toen onder nog gekuist (gestofzuigd en gedweild, nog wat vaat afgewassen, de vaatwasser nog geleegd terwijl ik al in dromenland was). vanmorgen minder leuk wakker geworden, ik zat bij de tandarts en er werd ene kies getrokken een strijd was dat want die kies was er al uit, waar je al niet over kan dromen zeg.

Kitty bedankt voor je gezelligheid, nu hebben we je echt leren kennen, dus opgetyft, haha.

trouwens eerste foto en dan rechts onderin, geef de mannen een mooi ingepakte fles bier en ze zijn stil, hele stil, want hoe krijgen we die er nu uit, zonder dat mooi cadeautje (inpakpapier dus) kapot te maken. haha



Fijne kerstdag nog voor iedereen en helaas gaat het morgen sneeuwen althans dat is voorspeld, dus kijk alle uit. Liefs Yvon...

4 opmerkingen:

  1. Hoi Yvon,zo te zien hebben jullie een fantastische kerst gehad.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bofferd!!! Choco-junks allover blogland zo te lezen ;-)
    Ziet er gezellig uit, nu maar even relaxen dan na alle drukte! Fijn weekend!! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er uit als een hele gezellige kerst! Alvast een goed uiteinde en een gezond 2015

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...