vrijdag 12 december 2014

Muzikale vrijdag #90 en van alles en nog wat.

Vandaag gaat de muzikale vrijdag over de rug, ja dat onderdeel van je lichaam wat veel te verduren heeft (althans bij mij). Maar het kan ook beteken, je kan me de rug, achter mijn rug om of het geld groeit me niet op de rug, allemaal uitdrukkingen over de rug en zo zijn er nog wel meer. Gelukkig heb ik een brede rug letterlijk en figuurlijk (al zijn er de nodige kilo`s vanaf toch is en blijft die rug breed) in beide opzichten. Dus ook zoals gewoonlijk weer een foto van het muzikale item van vandaag, deze keer de rug van Dylan met zijn eerste tattoo, gezet door Mayke van Lady Luck. ze heeft al diverse tattoo`s gezet bij Dylan en Amy, maar helaas ik wil wel maar durf het niet zou graag een ode aan mijn moeder en onze overleden hond willen. Zo raar voor iemand die dagelijks pijn heeft en dan niet eens een tattoo durven te laten zetten. Mara ik dwaal af, een muziekje over de rug dus.
Ik kies deze keer voor een band die niet mijn favoriet is maar waar ik wel meteen aan moest denken, toen ik Dylan`s foto opzocht, want het is wel een favoriete band van dochter en zoonlief, namelijk No Turning Back. heb het liedje maar ene stukje geluisterd en nu weet ik ook alweer waarom dit niet mijn muziekkeuze is, maar ieder zijn ding. Gelukkig maar. Dus bij deze is dit liedje speciaal voor Amy en Dylan gekozen, door mama en niet voor mama, haha.

Verder heb ik wat inkoopjes gedaan bij Streepjes en Ruitjes, in Nederweert ben dol op glazen flesjes, welke nou gewoon als ik ze leuk vindt, kan echt variëren van strak tot elegant. Bij het afrekenen zag ik in de etalage nog ene leuk kerst poppetje van hout en die riep, neem mij mee, dus die heb ik er ook nog bijgekocht. De fles met de engelen erop is dus speciaal voor kerst en gemaakt Door Annemie de moeder van lot, die dus samen dit leuke winkeltje runnen. Ben er super blij mee.

Nu zie ik dus ook dat ik op mijn blog nog niet de cadeautjes heb laten zien, welke cadeautjes. Nou heb afgelopen dinsdagavond een workshop gedaan, cadeautjes inpakken die door lot werd gegeven, ja Lot van de winkel streepjes en ruitjes, geeft ook hele leuke workshops, wil je hier meer over weten, klik maar even op haar naam, dan kom je op haar site terecht.

Een doosje inpakken en versieren, een tas/zak maken van een vel papier, de decoratie erop mag natuurlijk ook niet ontbreken, dan een rol inpakken, bv voor een fles wijn, rol deo/badgel etc en als laatste gingen we nog een cadeau envelop maken en versieren. o dit was zo leuk om te doen, dus onze kerstcadeautjes komen mooi verpakt bij de boom te liggen (hoop ik).

Tenslotte kwamen vanmiddag mijn gekocht pannen binnen die ik via groupdeal heb aangeschaft, vriendin Maaike zei dat ze hele fijn waren, dus voor 29.95 wil ik die set ook wel eens proberen, is het niets dan weet ik dat, maar zo te zien en te voelen zijn het super pannen.

Fijn Muzikaal Weekend, Liefs Yvon...

2 opmerkingen:

  1. Ha, ik vroeg me al af of je de pannen al had. Ja dus! Je weet het he! Het is even wennen en wellicht net op een andere manier gebruiken dan je gewend was. Ik hoor wel of ze bevallen....

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...