dinsdag 14 augustus 2012

gap swap

Dit is wat ik voor Linda heb gemaakt met de gap swap, die in het teken stond van ikea potloodjes maar aangezien ik die geen had heb ik een doosje kleurtjes van de Hema genomen (wel betaald hoor).
Het is trouwens een swap van de Nederlandse swappers.  Ze verzinnen iedere keer zo`n mooie swaps, maar heb er nu even de inspiratie , fut niet voor dus heb de mooie die nu van start is gegaan maar aan me voorbij laten gaan vogelhuisje o zo mooi. Maar voelde dat het hem niet ging worden, kom sowieso de laatste tijd amper aan scrappen toe zit veel buiten met het mooie weer, lezen en slapen. Gelukkig gaat het vandaag iets beter met mijn  darmen, hoop dat het in deze lijn voort blijft zetten.


Bedankt voor je bezoekje, liefs Yvon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...