zaterdag 25 augustus 2012

DutchCardLovers #152

Weer zaterdag dus DCL tijd. Rosalien had een super leuke uitdaging voor ons bedacht nl., maak een kaart met Washitape. Nu had ik al behoorlijk wat rolletjes en laatst nog die van de Hema erbij bij ScrapPlezier hebben ze ook nog hele leuke, ja dit was een feestje voor mij.

Deze week worden wij gesponsord door Cute Stamps and Cards

Dit is mijn kaart uitgevoerd met Washi-tape
Gebruikte materialen;
Washi tape van de Hema en ScrapPlezier (de vlinders ze hebben nog meer mooie soorten en niet duur), 2 knopen, resin bloem, kreukellint, touw en celebrate tag.

6 opmerkingen:

  1. Mooie kaart Yvon, super mooi Washi tape heb je gebruikt!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Idd hele mooie dessins bij elkaar Yvon. Mooie kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vind je kaart helemaal top. Erg leuk met die stroken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk om te zien wat je allemaal met die tape kan doen! Ik heb er vandaag in Heesch bij staan kijken maar had geen idee! Super om zo wat inspiratie op te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super kaartje Yvon, ik moet eerlijk zeggen dat ik washi tape toch wel heel erg leuk vindt na deze challenge. Ik had er voorheen ook nog niet mee gewerkt.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...