maandag 6 augustus 2012

Afscheid van Lenny en mijn gekregen gap-swap

Afgelopen vrijdag is Lenny weer terug gegaan naar new Zealand. Ria, Bert en Dylan hebben haar naar Schiphol gebracht. Ik had donderdagmorgen nog snel wat foto`s afgegeven bij FotoNederweert om nog snel wat aandenkens te laten maken.
 Voor Lenny en Lizzy ene knuffel sleutelhanger met een foto van hun samen met Dylan en voor Wil en Marleen nog ene boekenlegger met Johan`s ouders erop vond het zo`n mooie foto, vandaar dat ik voor deze foto ben gegaan.



Deze gap swap kreeg ik van Linda, hoop dat ze die van mij vandaag ontvangen heeft.
Linda bedankt voor je mooie creatie`s.

Bedankt voor je bezoekje op mijn blog, liefs Yvon


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...