maandag 13 augustus 2012

Ben er nog hoor

Maar door het warmere weer, zit ik veel buiten met mijn tablet en dan kan ik geen foto`s posten (althans heb nog niet ontdekt hoe dat het moet). Ben nog steeds niet helemaal fit mijn darmen zijn iets rustiger dan afgelopen week gelukkig en ben nu benieuwd naar de uitslag woensdag wel of niet coeliakie? Best spannend want als het dat is zal het zeker in het begin hele wat aanpassing vergen met het dieet wat ik dan krijg alles moet dan glutenvrij zijn, op dit moment wordt ik bij die gedachte niet echt vrolijk eerlijk gezegd, maar het is afwachten wat er uit de bloed uitslag komt.

Afgelopen zaterdag had Margot een leuke uitdaging voor ons bij de DutchCardLovers #150. Namelijk maak een kaart met wolken erop. Tja aangezien ik graag wolken fotografeer was deze opdracht voor mij natuurlijk iets met ene wolken foto. En met mijn papertry stempels van luchtballonnen.

De prijs is deze keer gesponsord door 

Je kan nog tot vrijdag 18.00 uur meedoen aan deze uitdaging bij DCL. O, ja en omdat het onze 150ste uitdaging is, mogen alle 3 de top 3 winnaars een keer gast designer zijn.

Dit is mij uitwerking van mijn wolkenkaart.
Gebruikte materialen;
craft cardstock, foto van wolken, stempels en stansen van papertryink.


Tevens wil ik nog even melden dat je nog tot de 31ste augustus mee kan doen om dt-er te worden bij ScrapPlezier. Zie hier.

bedankt voor je bezoekje, Liefs Yvon



3 opmerkingen:

  1. Gaaf kaartje Yvon, leuk die fotoachtergrond!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. helemaal leuk, de combinatie met de foto, de donkere wolken en de luchtballonnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart. Heel veel sterkte met alles.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...