donderdag 10 november 2011

Update revalidatie

Gisteren naar het revalidatiecentrum geweest om te praten met de revalidatie arts. Helaas zit de januari en februarigroep al vol, ik stond ingepland voor de groep van april als 5de op de lijst. Maar dan zou ik aan het revalideren zijn als Amy en Dave trouwen en dat wil ik niet omdat ik tijdens de observatie al zo moe was (de taxirit is slopend en zeker als het druk is op de weg langere reistijd dan).
Gelukkig had dr. van Gorcom er begrip voor en ik nu kom ik in de augustus groep terecht. Het kan zijn  dat er in de januari en of februari groep uitvallen mochten dit er 5 zijn dan heb ik geluk dan mag ik in een van die groepen hoogstwaarschijnlijk dan februari (ik hoop het, maar durf het niet te hard te hopen), maar ja ik weet in ieder geval dat ik uiterlijk in augustus terecht kan en dan ergens in november klaar zou zijn. Moeten we alleen nog even kijken want komend jaar 24 juli zijn we 25 jaar getrouwd we zouden dan in september met de kinderen een weekeind weg gaan  dus dat wordt misschien wel opgeschoven totdat ik klaar ben met revalideren.
Mocht eventueel ook in de april groep deelnemen en dan de week dat Amy en Dave trouwen die week niet revalideren maar dat zie ik niet zitten omdat ik met de observatie ook een week nodig had om bij te komen en er zal nog wel het een en ander misschien gedaan moeten worden ik wil gewoon fit zijn als ze trouwen dus die optie heb ik laten varen.

Groetjes, Yvon

4 opmerkingen:

  1. Sterkte Yvon, ik hoop dat je zo snel mogelijk geholpen kunt worden met die revalidatie.
    Natuurlijk wil je fit genoeg zijn voor het huwelijk!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor jou hoop ik dat er begin van't jaar een plekje vrijkomt. anders moet je zolang wachten. Sterkte en een dikke knuffel. :)

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je moet toch vooral ook om jezelf denken Yvon, maar dat je met het trouwen van je dochter fit wilt zijn, dat snap ik natuurlijk wel. Ik sta in de duimstand!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het valt allemaal niet mee he. Hoop van harte voor jou dat de revalidatie op een tijdstip komt dat voor jou helemaal uitkomt!
    Liefs, Jose

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...