maandag 7 november 2011

3 snelle kerstkaarten

Zo 1 uur en 15 minuten en 3 kerstkaarten verder. Gisteravond was op het forum van Dolls & Decorations een online crop, maar natuurlijk vergat ik dat weer had het zelfs opgeschreven en dan nog vergeten. Maar gelukkig kreeg we van Renate tot vanavond de tijd dus nu snel gemaakt, moet zeggen ze waren snel klaar maar ben er wel zeer tevreden over. Ja ik weet het ik kan heel snel scrappen.

 
heb me vooral door de kleuren laten inspireren en het lintje rechts op de rieten bal.
Gebruikte materialen;
Craft cardstock, designpapier cosmo Criket, satijn lint, stempels van hero arts en Viva decor,
pons, strassteentjes en paarse inkt.

 
Opdracht twee, maak een kaart en verwerk daar minimaal drie dingen uit de onderstaande lijst in.
lint, bloemen, charm, stempel, swirls,tekst, rub-on, stiksel.

Dit is mijn uitwerking ervan,
Gebruikte materialen;
Craft cardstock designpapier van Prima Marketing North Country, stempels onbekend,
rub on van Fany Pants, strassteentjes, touw van Card & Wishes, bedel en bruine inkt.

 
Mijn uitwerking van de sketch,
Gebruikte materialen;
craft cardstock, designpapier Prima Marketing North Country, diverse stempels, bruine inkt en strassteentjes, kreukelint van Card & Wishes.

Renate bedankt voor de inspiratie.

7 opmerkingen:

  1. Dat heb je snel gedaan! Dat zou ik dus echt niet kunnen hahaha! Ze zijn erg leuk geworden! Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben ook van het snelle werk! Heerlijk lekker veel maken!!! Ziet er weer goed uit hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Thank you! I enjoy participating in your challenges! Big fan! by pR

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Environmentalists have a very conflicted relationship with their cars by Revathi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. As much success came to him, my father stayed true to his promise. He built the hospital to help the most helpless children with catastrophic illnesses
    Yoga for Diabetes):

    BeantwoordenVerwijderen
  6. As I laid in the hospital bed I started thinking that I had a show to do. I was hoping the Doctor would put me together so I could do the show
    Diabetic Kidney Disease !!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...