dinsdag 29 november 2011

Beautiful and delicious en aankopen

Gisteren was er op BSFF een blinde scrap voor een lo en dit is wat ik ervan heb gemaakt. Vindt zelf het onderste papier zo mooi bij Amy`s bloesje heb het papier zaterdag gekocht bij scrapdelight. Verder nog wat aankopen van scrapdelight en Knutsel en Zo de laatste werden vandaag bezorgd geweldig mooi papier.

Beautiful and Delicious.
Gebruikte materialen:
Wit cardstock, designpapier van Kaisercraft (miss Nelly collection), pons van Martha Steward
 (optic dot), letters van Cosmo Cricket, bloemen, een ticket en een zwarte fineliner.

Mijn bestelling van Knutsel en Zo het geweldig mooie papier 4 heures 37, paperpad van hetzelfde merk en mooie  tekststempels het touw en het bloemetje kreeg ik bij mijn bestelling en het bloemetje heb ik meteen gebruikt op mijn volgend project wat ik deze week hoop te tonen.
Bedankt dat je weer even kwam neuzen op mijn blog.

2 opmerkingen:

  1. Yvon, ik ben erg benieuwd wat je met het papier van 4Heures37 gaat maken. En superleuk dat je er zo enthousiast over bent. Ik ben gelijk je volger geworden zodat ik niets van je creaties hoef te missen.

    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is je layout leuk geworden Yvon, en wat een heerlijke aankopen heb je gedaan!
    Veel plezier ermee!
    groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...