zaterdag 22 oktober 2011

Zo lang niets van me laten horen + DCL #113, cirkel atctjes DCL #112

Zo daar ben ik weer, was druk, zwaar en vermoeiend met de observatie voor revalidatie tussendoor nog een weekeind naar Zandvoort geweest en weer een week observatie.

De observatie zit er voor nu op als het goed is krijg ik 2 november mijn behandelplan te horen, helaas vindt de revalidatie pas in 2012 plaats en vermoedelijk pas rond maart april of later Hoop alleen dat ik niet meer aan het revalideren ben als Amy en Dave trouwen want dat wil ik toch wel heel bewust meemaken. Het naarste van de observatie waren toch wel de taxiritten die erg zwaar zijn en zeker op de terugweg, die hebben me helemaal opgebroken jammer dus dat Bliksembosch niet iets dichter bij ligt, maar ik ben strijdbaar en wil er 100% voor gaan, zodat ik de pijn in mijn lichaam/leven een plek kan geven en meer winst uit het leven te halen.

Dan mijn weekeind Zandvoort, vorige week vrijdag kwam Dorine me ophalen en zijn we eerst naar de beurs in Vijfhuizen geweest, heb er 2 timmy stansen gekocht, glimmerglame en wat kantjes etc.
Toen op naar Zandvoort waar het heerlijk weer was Maaike en Hetty zaten ons bij de Haven al op te wachten. Wat gedronken en op naar het B&B van Monique waar we 2 kamers langs elkaar hadden, als avondeten kozen we voor ene overheerlijke pannenkoek bij de lachende piraat en  s`avonds gezamenlijk naar de Voice of Holland gekeken op ons grote bed. Helaas slecht geslapen maar dat kwam niet door de bedden , niet door Dorine maar door mr. prednison (die ik slikte voor een luchtweginfectie, want had hier thuis ook al diverse nachten er slecht van geslapen). S`morgens ene overheerlijk ontbijt op de kamer van Maaike en Hetty, waarna we even Zandvoort ingelopen zijn. Later voegde Miranda zich ook bij ons en wilde we een strandwandeling maken maar ik was zo moe en had zoiets van laat mij maar heerlijk hier op het strand plaats nemen, waar ik ruim 3 uur heerlijk heb vertoefd in het zonnetje achter het glas (geen spijt van gehad).  Later op de middag voegde Femke zich nog bij ons en zijn we heerlijk met zijn zessen wezen grieken bij Zaras een van de beste Griekse restaurants van Nederland volgens mij ben er nu 4 keer geweest en alle keren was het eten er voortreffelijk. Helaas was ik daarna zo moe dat ik niet echt veel meer bewust heb meegemaakt van de rest van de avond. De volgende dag zijn we met zijn vieren naar Miranda gegaan om met 13 vrouwen te croppen wat wederom super gezellig was nota bene 12 atc kaartjes gemaakt (die ik nog niet kan laten zien). later kregen we van Miranda nog overheerlijke champignon of tomatensoep, Miranda (en Jan) nogmaals bedankt voor jullie gastvrijheid. maandag stond er weer observatie op het programma net als donderdag en vrijdag. ben nog steeds super moe maar dat trekt komende weke wel weer bij.
Cirkel atctjes voor scrapfeverforum
Deze heb ik gemaakt.
gesso met glimmermist en een wc rolletje en een dopje erin gedrukt.

Inktpad waterfall, verfroller, 2 cirkel stempels van Hero Arts en rondjes
van de kantoorboekhandel.
DutchCardLovers #113 staat er weer op iedereen kan meedoen met de nieuwe sketch nieuwsgierig neem dan even ene kijkje op het DCL blog je kan meedoen tot vrijdag 18.00 uur.


DCL #112 Vergeten te laten zien omdat ik weg was.
Volgens mij heb ik de week nu wel zo`n beetje doorgenomen, bedankt dat je een kijkje nam op mijn blog.

Groetjes, Yvon

3 opmerkingen:

  1. Je bent ook lekker bezig geweest!

    Ik vond het ook super gezellig!
    Laat het weekend maar komen toch?

    groeties Femke

    ps hoop dat het allemaal gaat zoals het moet gaan voor je!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat fijn dat jullie zo'n fijn weekend hebben gehad. petje af voor je dat je het toch allemaal doet, en dat kaartje dat heb je gewoon verdiend!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind je dapper Yvon. Met pijn omgaan is heel moeilijk.
    Je kaart voor DCL vind ik erg mooi geworden. En ik zie heel veel meer moois in deze post!
    Groetjes, jose

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...