zaterdag 29 oktober 2011

DutchCardLovers #114, happy halloween, herfst lo, kerstkaart en aandacht voor borstkanker

Zo het is weer zaterdag dus tijd voor een nieuwe sketch bij de DutchCardllovers deze keer gemaakt door Miriam. de prijs van deze week is gesponsord door
Alvast heel erg bedankt voor de sponsoring.

 
mijn uitwerking van de sketch,
Gebruikte materialen:
Wit cardstock, papier  van Prima Marketing (north country), parels, knoop met wit/bruin touw,
stempel van Kruidvat en bruine inkt.

 
Herfstlo voor het scrapfever forum

 
Snel klaar kerstkaart


2 opmerkingen:

  1. Mooie kaart yvon leuke uitwerking van de sketch
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie dingen zie ik weer Yvon! Je uitwerking van de schets vind ik erg leuk. Je snelklaar kerstkaart vind ik super!
    Liefs, Jose

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...