maandag 31 oktober 2011

Mjammie, Hello Fall, en 3 kerstkaarten

Voor het scrapfever forum zijn deze 2 lo`s gemaakt, de eerste Mjammie is van Dave en komt in zijn eigen album, alleen jammer dat ik niet echt veel foto`s van hem heb zal net een album vol krijgen.
De volgende lo is voor de uitdaging bij scrapfever scrap een herfstfoto was de opdracht dus niet zo moeilijk, die groene bloem is van een mal die ik gebruikt heb op de crop bij Miranda Femke had hem bij zich en die is geweldig.

Mjammie
Gebruikte materialen;
design papier October Afternoon, kreukellint en tickets van Card & Wishes, diverse die cuts onbekend,letters van doodlebug, houten boom van artimo, verder enkele knopen, touw, nietjes en een zwart inktblokje gebruikt.

Hello Fall
Gebruikte materialen;
wit cardtsock, papier onbekend, oranje bloem gemaakt van vloeipapier (hema),
 tickets van Card & Wishes, knopen , oranje brads, touw, thickers, letters stempels van hero Arts, de groene bloem is gemaakt door middel van een geleende mal, bruine inkt, bruine fineliner en nietjes.

Cornelie en Nadine hebben weer een super mooie lift op hun blog staan dus daar ben
 ik mee aan de slag gegaan.

 
Dit is mijn uitwerking van de lift.

Gebruikte materialen:
Wit cardstock, 2 pins, bedel, papier van prima Marketing North Country en
de rest is van de minikit van Card & Wishes.

Challenge fot you
Mijn uitvoering van de sketch
Gebruikte materialen;
Craft cardstock, papier van Prima Marketing North Country, kreukellint, sneeuwster stans van Martha Steward, parel`s, stempel en bruin intkblokje

Super leuke sketch weer.
Gebruikte materialen:
Wit cardstock, papier van Prima Marketing North Country, stempel Kerstman van kruidvat, tekststempel van Viva Decor,Bruin inktblokje en kreukellint.
Bedankt voor je bezoek.

14 opmerkingen:

  1. Nou het ziet er allemaal leuk uit!!

    Bedankt voor het meedoen bij CFY
    groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er allemaal erg leuk uit zeg! Leuk dat je weer meedoet met CFY!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zie veel mooie dingen! Je hebt hard gewerkt, Yvon! Mooie uitvoeringen van o.a. mijn schets voor CFY en de Liftchallenge! Erg leuk dat je aan allebei mee doet!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeetje miena Yvon, wat een productie!! Onwijs!
    Je uitvoering van de liftkaart is erg origineel,en je kleurgebruik heel vrolijk. Je bent een snelle!
    Fijn dat je meedoet!!
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, wat een hoeveelheid heb je gemaakt zeg! Erg leuke LO's! Bedankt dat je meedoet met de challenge van CFY!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jeetje Yvon wat ben jij SNEL! En wat heb je veel mooie dingen gemaakt zeg.
    Je kaart voor de liftchallenge vind ik hartstikke origineel. Erg leuk gedaan. Ook die voor CFY vind ik te gek.
    Leuk dat je meedoet met de liftchallenge Yvon!
    Liefs, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jeetje jij bent lekker bezig geweest ! Erg leuke dingen heb je gemaakt ! Bedankt voor het meedoen bij CFY.
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow Yvon jij hebt niet stil gezeten zeg prachtige dingen heb je gemaakt en ik zie dat je hetzelfde gesjopt hebt bij Ingrid leuke spullen he?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een snelheid en wat een productietempo ;) geweldige kaartjes. Je lift is ook super gelukt zeg! Leuke stempels heb je gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik kom hier om even te kijken naar jouw liftkaart, maar 't is een complete snoeperij bij jou! Wat een werk en 't ziet er super uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb je de sketch leuk uitgewerkt. Geinige kerstman. Leuk dat je meedoet met Christmas Challenges {with sketches}. Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat ben je actief geweest Yvon! En wat mooi allemaal! Ik kwam naar de liftkaart kijken en vind 'm super leuk!

    Groetjes, Angèle

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Yvon, wat een prachtige kreaties allemaal! Je kaartje met onze schets vind ik ook helemaal te gek. Leuk zoals die kerstmas door het kaartje piept :o) Bedankt dat je meedoet bij Christmas Challenges {with sketches}.

    Groetjes...

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...