maandag 10 oktober 2011

Card Kitchen en observatie

Zo nu kan ik dan eindelijk een kaart laten zien die al even klaar was. Hij is gemaakt naar aanleiding van een sketch die je steeds naar iemand anders moest sturen uitdaging op het scrapfever forum. Dit is mijn uitwerking van de kaart.

 
Mijn uitwerking 

Dan moet ik zometeen voor mijn eerste observatie naar Bliksembosch voor mijn latere revalidatie ben benieuwd. Vandaag is het 3 kwartier bij de ergotherapeut en donderdag moet ik naar de ergo therapeut en psycholoog. dan volgende week nog enkele keren ter observatie en dan kunnen ze hopelijk ene behandelplan samen stellen.

Kreeg vorige week van Amy een cadeautje maar dat mocht ik vandaag pas openen en inderdaad lieve dochter ik kan wel wat geluk gebruiken hoop dat het helpt, bedankt voor je lieve gebaar.
XXXmam

5 opmerkingen:

  1. Oja, nou die kaart nog, hahaha: mooi, mooie warme herfstkleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat een vreselijk leuk en lief cadeautje van Amy zeg...
    Je kaart is mooi geworden. Warme kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Yvon lief van Amy dat kadootje. ben wel benieuwd hoe het je in bliksembosch is af gegaan groetjes margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie warme kaart yvon! Sterkte met de revalidatie en alles wat daarbij komt kijken.
    groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...