donderdag 2 december 2010

Mini boekje voor mijn nicht en de kaart voor de Dutch Card Lovers #72

Heb een  miniboekje gemaakt voor mijn nicht Riny, die bijna naar Spijkenisse verhuisd om daar samen te gaan wonen met haar vriend Peter, ze is ook lang genoeg alleen geweest na een zeer heftige periode dus riny en Peter ik wens jullie alle geluk op deze wereld. heb foto`s uit de oude doos genomen, maar niet allemaal waren er geschikt voor (helaas).










Gebruikte materialen;
5 langwerpige bierviltjes als basis, 2 boekbindringen, diverse lintjes, papier van 7Gypsies (papierblokje), zwarte strassteentjes, die cuts van K&C, bedels, diverse ponsen van Martha Steward, bloemen en vlinder Prima Marketing en een zwarte fineliner.


Mijn uitwerking van de sketch 
Gebruikte materialen;
Wit kaartpapier, papier van basic Grey Wassail net als de chipboard figuren erop, perlenpen transparant,
 rub ons van Jenny Bowlin en bling steentjes

Bedankt dat je een kijkje nam op mijn blog
Groetjes, Yvon

1 opmerking:

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...