woensdag 15 december 2010

kerstkaart voor A Sister Hope en een toffe kerstkaart

Vanamiddag nog aan de scrap geweest, eerst nog de sketch gemaakt voor A sister Hope die worden verkocht voor het goede doel, verder onderzoek naar borstkanker. dus iedere kaart is welkom.

Dan een toffe kerstkaart die ik morgen aan mijn cesartherapeute geef



Dan nog een beertje met een digitale stempel van Margriet
dit beertje heb ik aan een cadeautasje voor mijn hulp gehangen
als kerstcadeautje.

Groetjes, Yvon

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaarten weer Yvon.
    En wat een prachtige foto heb je bovenaan je blog zeg.
    Is dat in je eigen tuin???
    Prachtig.
    En wat leuk gedaan dat knuffelbeertje.

    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke kaarten! en wat een lief knuffelbeertje met leuk labeltje eraan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad een hele mooie foto.
    Ik dacht al dat je zo'n mooie veranda in de tuin had.
    Had gekunt toch, volgens mij heb jij ook een hele mooie tuin.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super! Wat leuk bedacht met die toffees!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...